Łowy i głód
nigdy się nie kończą

piątek, 20 marca 2015

REANIMACJA

Wiecie, to bolesne kiedy Twoje "dziecko" umiera w męczarniach. Bardzo, bardzo namęczyłam się nad tym blogiem. Pamiętam jak siedziałam trzy, cztery dni nad zakładką z terenami i jęczałam, że nie dam rady, że już nie nadaje się do tego, że po co męczyć się nad czymś, co i tak upadnie. Ku mojej rozpaczy, stało się to bardzo, bardzo szybko. Poddałam się i przez parę dni nie wchodziłam tutaj, nie chcąc zastać pustki. To nie tak miało być. Dziś wzięłam się w garść. Nastała nowa era dla Wilczymi Tropami.

ZMIANY:
+ Wygląd. Jak widzicie, zmienił się wygląd. Szablon został pobrany ze strony graphical thoughts. ;D
+ Jak widzicie, stron coś ubyło. Nie martwcie się, nadal one są, tylko linki są w zakładkach. Sprawy fabularne (opis rasy itp) są w fabule, regulamin i FAQ zostały połączone, a taki sklepik znajduje się w systemie punktowym.
+ Zmienił się wygląd podstrony członkowie. Zamiast obrazków mamy tak zwane podpisy, które wyglądają schludniej i są łatwiejsze do uzupełniania niż wcześniejsza wersja.
+ Są nowe formularze. Bez obawy, nie są to wielkie zmiany. Poprawione wersje proszę wysyłać do buraka, czyli Pinciak.
+ Nasz MG ma teraz nowe wcielenie. Wiem, że nie był zbyt aktywny, ale samej ze sobą pisać nie będę, prawda? xD W każdym razie, teraz jest to Pan Babadook. Więcej o nim tutaj.
+ Jest nowy punkt w regulaminie w związku z niedawną sprzeczką. Brzmi on następująco:
2.2. Nie można zabić innej postaci bez pozwolenia jej właściciela.
          2.2.1 Wyjątek: Jak wiadomo, są silniejsi i są słabsi, dlatego nie chojrakujemy i nie prowokujemy silniejszych. W przypadkach nadużyć swego prawa nietykalności, jedna postać może zabić drugą, oczywiście za zgodą administracji.

LISTA OBECNOŚCI:
Każdy, kto chce jeszcze należeć do bloga niech wpisze się w komentarzu. Czas na to macie do 30.03.2015.
Na liście obecności są:
- Alfie,
- Alex,
- Alaska,
- Deer,
- Lulu
NIEPOPRAWIONE FORMULARZE

- Alaski,
- Hayley,
- Raven.
PROSZĘ O PRZESŁANIE POPRAWIONYCH FORMÓW.

1 komentarz:

  1. Ja chcę należeć.
    Felle Berrycloth. Mam zamiar dołączyć w przeciągu najbliższego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń

Layout by TYLER